Obserwatorzy

czwartek, 9 sierpnia 2012

Zakupy Rossmann i Biedronka

No i ja się skusiłam na zakupy.Biedronka kusi promocjami i naprawdę można zaoszczędzić.Byłam też w Rossmannie szukając głównie olejku Isana-niestety go nie było:( ale sie nie dziwie bo na Wizazu zbiera same dobre opinie.


                                                                  Rossmann 

Od lewej:

oliwka Bambino 6.99/150ml
spray termoochronny Isana Promocja 5,99/150ml
fluid Under twenty Anti acne (kolor natural matt) 16.99/30ml
odżywka Eveline 8w1 10.49/12ml
Ziaja mydło pod prysznic pomarańcza 6.39/500ml 

                                    
                                                     Biedronka


 płyn do kąpieli  Be beauty creme migdałowy 5.49/1,5l
płyn do płukania ust smile 5.89/600ml
zmywacz Nailty 3.99/200ml
płyn dwufazowy do demakijażu Bielenda bawełna 5.99/125ml
balsam do stóp Be beauty 2.99/75ml
krem do depilacji Eveline Bio Depil 5.99/125ml
płatki kosmetyczne Carea(polowałam na 3pak ale ich nie było) 2.79/120 sztuk

kupiłam też lakier głównie przez jego wygląd kosztował 4zł 



a i mam do was pytanie kupiłam sobie też buty i jak myślicie będą bardziej pasować do chodzenia po szkole czy do chodzenia po dworze 

3 komentarze:

  1. Mam ten płyn do kąpieli z Biedronki, ale wybrałam wersję z jedwabiem :) śmieszna cena a piane robi i to jest ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo:)Zakupy z Rossmanna chętnie bym Ci zabrała:) A buty mogą być chyba na dwór:) mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz;)
Jeżeli jesteś Anonimowy/a podpisz się
Nie toleruje w komentarzach chamstwa jak i obrażania moje mienia więc zastanów się 2 razy zanim napiszesz coś takiego.